domingo, 23 de enero de 2011

ENTREVISTA A... Diego Granado, Professor de Socials

1. ¿Quants anys portes de professor?
25, i sembla que va ser ahir quan vaig començar.


2. ¿Que t'agrada fer en el teu temps lliure?
Llegir, escoltar música i fer una mica d'esport. També conversar amb els meus amics i amigues després d'un bon àpat.


3. ¿Quina és la teva pel·lícula favorita?
N'hi ha moltes, però en destacaria una: Mystic River, de Clint Eastwood.


4. ¿Si no haguessis sigut professor, que series?
M'hagués agradat ser ebenista, treballar la fusta. També m'agrada tot el món que envolta la decoració d'interiors.


5. ¿Per que vas escollir ser professor de Socials?
Perquè sempre m'ha agradat molt la història i també tot allò que està relacionat amb el món de l'ensenyament.


6. ¿Quina assignatura (apart de la teva) se't dóna millor
La literatura, atès que m'agrada molt la lectura.


7. ¿Sempre has volgut ser professor?
Sí, sempre. Ja quan era alumne de COU (l'equivalent a 2n. de BATX. actual) ja donava classes particulars a nens i nenes del meu barri a casa meva. Vaig fer-ne un munt. Així va ser com em vaig pagar la carrera universitària.


8. ¿Quines d'aquestes paraules castellanes existeixen?

ÑAMPEARSE. Volverse loco.
EXISTEIX
CATASOPAS. Probar de todo un poco.
NO EXISTEIX
CATACALDOS. Dícese de la persona entrometida.
EXISTEIX

Jo diria que la tercera existeix, tot i que caldrà consultar el diccionari.


9. Resol l' EQUACIÓ:


X=1

 





2x + 4 - 9x = 6-3x = 2x+4-9x-6+3x=0 = -4x-2=0 X=2:-4=-1/2
9         9          9       


¿La capital de San Marino?; ¿La del Vaticà? ¿La de Mònaco? ¿La de San Marcos?
- San Marino
- St. Pere del Vaticà
- Montecarlo
- No existeix
LA RESPOSTA ÉS
San Marino
St. Pere del Vaticà
Mònaco

San Marcos no existeix
 

11. La empresa A et pagarà 100.000 € al any y cada any t'apujarà el sou 20.000 €. La empresa B et pagarà 50.000 € cada sis mesos y t'apujarà el sou 5.000 € cada sis mesos ¿per a quin hauries de treballar? (TREBALL B)
Per a l'IES La Ferreria, sens dubte, jajaja… 


Feta per Aitor i Oriol

No hay comentarios:

Publicar un comentario